Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Virtuel generalforsamling 3. oktober 2020

3 oktober, 2020 - 14:00 - 16:00

PÅ GRUND AF CORONA RESTRIKTIONER AFLYSES GENERALFORSAMLINGEN 3. OKTOBER I KORSØR

Med stor beklagelse har vores foredragsholdere desværre måttet melde afbud, da sygehusledelserne har skærpet reglerne for, hvad medarbejdere må deltage i af arrangementer.

Fra foreningens side forstår og respekterer vi fuldt ud den trufne beslutning, og vi har derfor besluttet af aflyse generalforsamlingen i den form, der var planlagt. Vi synes ikke at det kan være attraktivt at tage af sted til et fysisk møde uden at der er et godt fagligt indhold.

Men………., der er jo også et foreningsaspekt omkring en generalforsamling.

• Fremlæggelse og godkendelse af regnskab
• Valg til bestyrelsen
• Diskussion af aktiviteter
• Formandens beretning
• Etc.

Virtuel / digital generalforsamling.
Vi vil tilbyde at afholde en digital generalforsamling uden Glaukom-fagligt indhold. Det foregår så på Teams, Skype eller Zoom.
Hvis du er interesseret i at deltage i en virtuel generalforsamling, bedes du skrive en mail til
post@glaukom.dk og i teksten skrive hvilke af de digitale mødeformer, som du kan benytte dig af. De tilmeldte vil herefter modtage et link til selve mødet.

En digital generalforsamling vil blive afholdt 3. oktober 2020 i tidsrummet 14.00-16.00

Styrkelse af foreningsarbejdet.
Vi har meget kraftigt brug for en kasserer i foreningen, og vi har også brug for ekstra bestyrelsesmedlemmer/suppleanter, og vi skal derfor – endnu engang – opfordre energisk til at træde frem og melde sin interesse i foreningsarbejdet. Gerne inden mødet på den nævnte mailadresse post@glaukom.dk eller ringe og drøfte foreningsarbejdet med formanden Kim Haaning 5368 8070 eller næstformand Henrik Worsøe 2011 2833. Man kan bo hvor som helst og alligevel være velkommen i bestyrelsen.

Og hvad så fremover?
Hvis der ikke er tilslutning til en digital generalforsamling, tillader bestyrelsen at betragte regnskab og beretning som godkendte.
Endvidere vil medlemmer, der er indstillet til valg- og genvalg blive betragtet som valgt.

Vi håber alle rigtig meget at den svære situation snart bedrer sig, så vi kan komme i gang med det, som var en af foreningens mærkesager, de mange gode stambordsmøder. Vi beklager meget at denne vigtige aktivitet indlysende nok også er lukket ned for tiden, men
håber på forståelse for dette.

Pbv.
Henrik Worsøe